Умови доставки та оплати
Способи доставки
- УМОВИ ДОСТАВКИ ТОВАРІВ "НОВОЮ ПОШТОЮ": Доступні варіанти доставки: 1. По передплаті - ніяких додаткових умов. 2. Зворотня доставка: Для нових клієнтів: - Замовлення до 1000,00грн відправляються з послугою "Зворотня доставка" (Наложений платіж) за умови мінімальної передплати 100грн. - Замовлення з загальною сумою замовлення до 400грн - не обробляються. - Замовлення вище 1000,00грн відправляються з послугою "Зворотня доставка" (Наложений платіж) тільки після узгодження з відповідальним менеджером. - Менеджер має право відмовити у відправленні замовлення, у разі відмови клієнта зробити мінімальну передплату. - Для постійних клієнтів будь-які замовлення, на будь-яку суму, відсилаються за обраним на розсуд клієнта найзручнішим способом оплати. - Докладніше зі способами доставки та оплати можна ознайомитись за посиланням: http://cemto.com.ua/a206193-dostavka.html Вартість перевезення розраховується за тарифами перевізника.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.Безкоштовна доставка замовлень за умови відповідності мінімальної для цього суми. Обов'язково вкажить всі необхідні реквізити поштової адреси: ПІБ, адреса, населений пункт, район (якщо є), область, поштовий індекс. Рекомендуємо цей спосіб доставки як найдешевший, та достатньо швидкий. Безкоштовна доставка не розповсюджується на гуртові ціни.
Способи оплати
- Безпечний спосіб оплати на порталі prom.ua Докладніше тут: https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360006721417-%D0%A7%D1%82%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B5-%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%BC-%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0
- До сьогодні - це найпоширеніший варіант оплати. У випадку нашого магазину семто - у покупців немає ризику не отримати замовлення після оплати. Є декілька причин нам довіряти: 1. Ми офіційно зареєстровані, та працюємо з 1995го року. 2. З відгуками про нашу роботу можна ознайомитися тут: https://cemto.com.ua/testimonials Тім хто гадає що відгуки легко підробити, зауважимо що позитивні відгуки залишають набагато рідше ніж роблять замовлень. Тому дістаються відгуки ой як не легко. Те що людина отримала замовлення та залишилась задоволена, ще не означає що вона буде мати бажання витрачати час на написання позитивного відгуку. Навпаки, якщо людина хоч краплину залишилась незадоволена - це означає що вона 100% залишить негативний відгук. До чого все згадане вище? До того, що у випадку компанії семто - ви можете сміливо робити передплату - це буде найпростіший, найшвидший, найдешевший для Вас спосіб отримати замовлення. На відміну, наприклад від "зворотньої доставки" (наложений платіж) де комісія складає 2% + 0,5% від оціночної вартості, комісія приватбанку складає лише 0,5%. Детальніше тут: https://cemto.com.ua/a206217-oplata.html
- Всі ціни на взуття семто вказані вже з урахуванням ПДВ. Вказуйте цей варіант оплати, якщо ви є платником ПДВ. У цьому випадку після оплати, для коректного заповнення документів, нам від вас необхідні: - номер свідоцтва платника ПДВ; - код ЄДРПОУ; - Адреси та номер телефону для подакової накладної; - За наявності, електронна пошта, на яку будуть надіслані документи в електронному вигляді! Ціни на товари що не є взуттям ТМ СЕМТО можуть бути вказані на сайті без ПДВ, у цьому випадку в описі товару про це окремо наочно згадано.
- Майже всі транспортні компанії мають можливість відправляти замовлення з послугою зворотньої доставки (наложений платіж). На розсуд відповідального менеджера для нових покупців може бути встановлена передплата у розмірі 100,00грн на покриття транспортних видатків у разі відмови від посилки. У разі відмови покупцем робити часткову передплату, у відправці зворотньою доставкою може бути відмовлено. Також окреслимо окремо (ОСОБЛИВО ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ЩО ПРАЦЮЮТЬ З НАМИ ВПЕРШЕ) такий зручний варіант оплати та доставки від компанії "Делівері" як "заборона видачі". Товар надходить на склад отримувача, але забрати його не можна доки ми не отримаємо оплату, та не знімемо заборону на видачу. Просимо відноситись з розумінням до вимоги часткової передплати від нових клієнтів. Дуже часто клієнти робили замовлення на мінімальну суму (400грн), вказували "зворотню доставку" та не забирали посилки з різних причин: забув, замовив в іншому місці, передумав та інше. У таких випадках нам доводилося сплачувати послуги доставки в обидва боки, та інколи навіть відмовлятися від посилки. З огляду на вищезазачене, починаючи з січня 2019р, від нових клієнтів ми вимагаємо часткову передплату у розмірі що покриває послуги доставки в обидва боки. Докладніше тут: https://cemto.com.ua/a206217-oplata.html
- На сьогодні - це прямий конкурент приватбанку. Швидкий та надійний. У випадку нашого магазину семто - у покупців немає ризику не отримати замовлення після оплати. Є декілька причин нам довіряти: 1. Ми офіційно зареєстровані, та працюємо з 1995го року. 2. З відгуками про нашу роботу можна ознайомитися тут: https://cemto.com.ua/testimonials Тим хто гадає що відгуки легко підробити, зауважимо що позитивні відгуки залишають набагато рідше ніж роблять замовлень. Тому дістаються відгуки ой як не легко. Те що людина отримала замовлення та залишилась задоволена, не означає що вона буде мати бажання витрачати час на написання позитивного відгуку. Навпаки, якщо людина хоч краплину залишилась незадоволена - це означає що вона 100% залишить негативний відгук. До чого все згадане вище? До того, що у випадку компанії семто - ви можете сміливо робити передплату - це буде найпростіший, найшвидший, найдешевший для Вас спосіб отримати замовлення. На відміну, наприклад від "зворотньої доставки" (наложений платіж) де комісія складає 2% + 0,5% від оціночної вартості, комісія монобанку 0%. Детальніше тут: https://cemto.com.ua/a206217-oplata.html
Гарантія:
Для нових клієнтів:
- Замовлення до 1000,00 грн відправляються з послугою "Зворотня доставка" (Наложений платіж) за умови мінімальної передплати 50..100грн.
- Замовлення з загальною сумою замовлення до 130грн - не обробляються.
- Замовлення вище 1000,00 грн відправляються з послугою "Зворотня доставка" (Наложений платіж) тільки після узгодження з відповідальним менеджером.
- Менеджер має право відмовити у відправленні замовлення, у разі відмови клієнта зробити мінімальну передплату.
- Для постійних клієнтів будь-які замовлення, на будь-яку суму, відсилаються за обраним на розсуд клієнта найзручнішим способом оплати.
- Докладніше зі способами доставки та оплати можна ознайомитись за посиланням:
http://cemto.com.ua/a206193-dostavka.html
У зв'язку з масовим, які досягли небувалих перш за кількістю випадків відмов забирати вантаж (передумав, замовив в іншому місці, або просто "відморозився"), ПП "ЦЕМТО" вводить тимчасове обмеження на відправку вантажів з післяплатою, а саме, на вибір покупця:
1. До вартості товарів, що надсилаються післяплатою додається страховка на випадок незабора товару в розмірі 10% від вартості. Сума страховки поверненню не підлягає. Тобто покупець сам для себе може вирішити ― небудь довіряти нашій компанії, або переплачувати за недовіру.
2. Інший варіант. Для отримання вантажу післяплатою, покупець повинен сплатити вартість послуг перевізника "Нова Пошта" в обидві сторони (послуга доставки до покупця, і послуга зворотньої доставки грошей). При цьому отримуючи товар, клієнт оплачує тільки вартість товару, вже без будь-яких додаткових платежів.
Поки можемо запропонувати тільки ці два варіанти, але в будь-якому разі ми залишаємося відкритими для діалогу з клієнтом.
Постійним клієнтам, товар відправляється як і раніше без обмеження по накладеного платежу.
Просимо поставитися з розумінням.
Ми дорожимо своєю репутацією (дивіться відгуки про cemto на aukro.ua і prom.ua). Всі товари як і раніше підлягають обміну або поверненню (за вимогою покупця) на колишніх умовах.